reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matúš Čierny

Matúš Čierny

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Budem otvorene hovoriť o veciach o ktorých všetci ostaní rozrávajú len potichu Zoznam autorových rubrík:  spoločnosťSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

cirkev neprehľadná mašinéria ktorá jedno káže a druhé robí

Matúš Čierny

cirkev neprehľadná mašinéria ktorá jedno káže a druhé robí

Nikdy som nechodil do kostola, ale tým nechem povedať že niesom veriaci mám priaťeľku ktorá tým že spolu žijeme ma naučila chodiť do kostola teda aby som to uviedol na pravú mieru. Ja verím ale verím podľa seba nepotrebujem k tomu ani kostol ani bibliu a ani kňaza. Aby som sa vrátil k pointe do kostola som síce chodil ale bol som veriaci po "svojom" nie ako niektorý fanatici.

  • 21. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 586x
  • 5
inteligentná globálna vojna- kríza

Matúš Čierny

inteligentná globálna vojna- kríza

Práca v súčasnosti asi najskloňovanejšie slovo. Bez práce si svoj život asi nikto z nás nevie predstaviť. Aj staré príslovie vraví: „ Bez práce nie sú koláče" a má naozaj pravdu, akurát že slovo koláče sme nahradili slovom oveľa významnejším ba k životu nevyhnutným, slovom peniaze. Práca a peniaze dve hybné sily ekonomiky každého štátu.  A teraz došlo k tomu čo nikto nepredpokladal. Pád burzy odštartoval raketovo udalosti ako za čias SHK- svetovej hospodárskej krízy. Akurát že z menším dopadom na ekonomiku a ľudí ako v minulosti. Ale zase nachádzam jeden rozpor ten kto prišiel o prácu asi nebude súhlasiť zo slovným spojením „ menšie následky".

  • 16. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 348x
  • 0
Chvíľka zamyslenia nad tragédiou na Haiti

Matúš Čierny

Chvíľka zamyslenia nad tragédiou na Haiti

Až po tragédií na Haiti som si uvedomil ako dobre si vlastne žijem. Dovtedy som si stále dookola rozprával že ako mi je zle že musím stale pracovať a nemám na nič čas. Sťažoval som sa aj na také malichernosti ako sú starý chleba a obyčajná voda. Ale až po tregédií ako je tá na Haiti si človek uvedomí že práve v túto chvíľu by bol človek ktorý je postihnutý zemetrasením rád aj za takú samozrejmosť ako je voda, jedlo, teplo domova a kľud. Áno presne tieto veci si bežný našinec ani neuvedomuje berie ich tak nejak automaticky nezamýšľa sa nad nimi lebo vie že ich nestratí. No však opak je pravdou. Až teraz som si uvedomil aká je vzácnosť mať strechu nad hlavou ako je  krásne prísť domov a otvoriť ladničku a tá je plná jedla a aká je vzácna voda ktorú si tak hrubo nevážime že dokonca ňou splachujeme na WC. Preto zamyslime sa trošku v tejto upnáhľanej dobe nad týmito pre nás všednými vecami, a pomôžme tak aspoň trošku zlepšiť náš pohlad na veci-pre nás bežné.

  • 15. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu